fredag 30 april 2010

Vad ska jag glömma mer?

Idag har jag haft huvudet under armen, tänkte kolla mailen och FB imorse men glömde koden till internet kunde inte för nåt i världen komma ihåg vad det var, sen när jag hade åkt till jobbet så kom jag på när jag satt på tåget att jag har nog glömt min mobil hemma, jaja, det är ju nästan aldrig nån som ringer mig ändå, men jag hade ingen klocka så jag fick gå ur programmet på jobbet hela tiden och kolla på klockan.
Slutade redan vid tolv, så nu är vi hemma, tänkte lägga mig på spikmattan en stund och hoppas att jag eventuellt får lite vila för ögonen med, tänkte dammsuga och städa av lite snabbt här hemma innan vi kan börja fira valborg, fast måste iväg och inhandla lite allergimedicin och lite mat.
Jaja vi får se vad jag glömmer mer idag.

Får inte glömma och önska er alla en riktigt trevlig valborg.

Inga kommentarer: