tisdag 20 april 2010

Så här blev väggarna i kontoret, tre i det ljusa färgen, här ser det ut som gult men det är det inte, det är mer som ljusbeige, sen en vägg i det mörka, sjögräs hette det visst, fast det är mer åt det gråiga hållet, Uffe hade först tänkt att alla väggarna skulle gå i det där mörka men när han började måla och när han skulle gå på de andra väggarna så tyckte han att det var för mörkt så han gick och köpte det ljusa, så det målade jag och valde att behålla en vägg i det mörka.

Imorse var jag hos studievägledaren och pratade om utbildningar, floristutbildningen som jag vill gå är ju i norrköping och det är en komvux utbildning jag har ju dock gått ut gymnasiet och i och med att det är i en annan kommun så måste jag skriva till min kommun och ha en bra argument varför just jag ska få gå den. Tittade på lite andra utbildningar, bl a som dekoratör men det verkar vara svårt det med, hittade ingen bra på distans för det fanns inget i närheten och jag är inte beredd att lämna familjen bara för att studera, no way.
Efter det så åkte jag till apoteket och Nordea för att sköta lite bankaffärer, sen så var det ju ingen ide´att åka hem innan jag skulle hämta Marcus så jag passade på att shoppa lite.
Till mig själv köpte jag en kofta för 99kr och en långlinne för 50kr. Jonathan fick jeans för 90kr.
Till Emilja blev det en Hello Kitty pyjamas för 40kr 2-pack långkalsonger för 25kr och byxor för 69kr, vart allt lite nöjd med mina "fynd".Nu dags att laga kvällsmat. Ciao




1 kommentar:

Itsmylife sa...

Finfina fynd du gjort! Hoppas alla blev nöjda?!