torsdag 8 april 2010

Vad ska man hitta på för rubrik?

Har haft lite sovmorgnar denna vecka, härligt... Idag har jag städat lite kök och badrum och tvättat lite, går ju ut och in med tvättstället, tror jag vill ha en torkvinda vid hörnet av huset.
Lagt ut husvagnen på blocket, ska nog ta och fota lite mer grejer som jag sätter ut, tror inte jag behöver lära-gå-stolar, babygym mm längre, tror jag har gjort mitt...

Solen vill inte riktigt komma fram men det är varmt ute ändå. Skulle behöva städa ordentligt här men jag väntar tills kontoret är helt klart med målningen, skiter i och sätta upp tapet, ska ju ha så mycket hyllor där så det syns ändå inte.

Ska nog försöka komma till skogen imorgon på en utflykt... Sista dan på lovet, hoppas bara E är piggare, hon har haft feber sen igår, vi har varit jätte friska hela vintern, nu när man börjar klä av sig till tunnare kläder, blir man jätteförkyld, hur gick den där gamla ordspråket, sommaren ska svettas in och frysas ut, var det så? Tänkvärda ord de gamla ordspråken är...

Nej hinns inte med detta har lite tvätt som ska hängas upp.

Ciao

Inga kommentarer: