lördag 24 april 2010

Två kort och utegång i kväll

Gjorde bl.a dessa två kort igår när jag äntligen satt och scrappa, och vad det såg ut vid skrivbordet, har ju inte fått upp hyllor till mina scrapsaker så allt låg på bordet huller om buller, bordet är nåt på 2,5meter brett men det var för litet ändå ;) Visst Emilja satt också och scrappa och gjorde några kort, glömde fota dem, gör nog det lite senare.
Lite detaljbilder så klart, vart nöjd med denna, lite vintage, orkade dock inte att börja stämpla upp nåt men det duger väl som det är eller?
Sen gjorde jag denna med, började först med en blå kortstomme och andra färger men den blev för vintrig så jag gjorde denna i brunt istället, passar nog både man och kvinna ja ett bra och ha kort att ha hemma så klart.
Klippte ut den vita blomman ur ett tygstycke jag hade hemma.

Håller på med ett korthus men den är inte riktigt klar än så den får ni vänta ett tag till, kanske blir att jag scrappar oftare nu när kontoret börjat och bli klar, såå härligt.
I dag eller rättare sagt i helgen är planerna att göra klart miniväxthuset till mina kryddor och tomatplantorna som börjar ta för mycket plats från köksfönstret. Åka till Svås och få bort all grus snöröjaren fick med sig på gräsen, skulle behöva städa lite inne med men nu måste man passa på att vara ute när solen är framme.
Sen ikväll ska jag ut med syrran och hennes kompis Lena, blir nog Harrys i Motala skulle jag tro! Men jag är ju jätte förkyld fortvarande så vi får hoppas jag orkar vara vaken ;)
Ni får ha det bra i helgen jag måste rusa nu om jag ska hinna allt idag, ta vara på er! Kram



Inga kommentarer: