måndag 12 april 2010

Träningsvärk

Har haft sån träningsvärk idag, har beskärt två äppelträd och krattat en massa igår, sen så har jag städat och plockat undan lite från husvagnen, la ut den och idag skulle en kille från skåne komma och titta på det men han köpte inte det, på ett sätt och vis vill jag inte sälja den men å andra sidan så blir det lite för dyrt i längden att ha den, för samma peng som vi lägger på lånet, bensin, campingavgifter etc. per år så skulle vi kunna åka en vecka till turkiet eller nåt och då skulle jag slippa städa och laga mat som jag gör när vi är och campar.

Annars så är det skönt när skolorna har börjat igen, få lite rutiner i vardagen. Fast imorgon är det studiedag så det blir en kort vecka ändå.
Var och träffa min coach idag och sen vid studievägledningscentrumet och beställde tid, om jag nu ska börja och studera i höst.

Blir snart galen på all byggdamm vi har, jag dammsuger och dammsuger men inte hjälper det, och inte är kontoret klart ändå, känns som om man gör ett ogjort arbete...med dammsugningen menar jag.

Nu ska jag fortsätta och titta på CSI.

Inga kommentarer: