fredag 23 april 2010

Fredag

Äntligen kan man sätta sig ner på ändan och ta det lite lugnt, har stressat idag med hela dagen, skulle ha varit hos sjukgymnasten idag men hittade inte lappen vart tiden stod, och de hade bara telefontid en halvtimme så den missade jag, så jag ringde till telefonsvararen och avboka tiden som jag inte visste när den skulle vara, sen så åkte jag till tågstation och köpte mitt värdekort till pendeltåget in till Netto och kolla om de hade kvar nån sån där serveringsvagn som de annonserade för ett par veckor sen, men jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa det, men nej dom fanns inte kvar.
Sen in till City Gross och storhandla, köpte maten så jag kommer igång med min nya diet, ja nu provar jag med färdiga veckomenyer, med färdigräknade kalorier, hoppas hoppas det ger nåt!

Sen hade jag lite tid över innan Marcus skulle hämta så jag gick ner till Jysk, skaffade mig en efterlängtad strykbräda, slippa stryka på sängen eller köksbordet mer, och sen ett jalusigardin till glasdörren. Sen på vägen ut så såg jag att de had såna där easy-up partytält för 150kr (har kostat 699kr), köpte två, bra att börja skaffa sånt till Uffe´s 40 årsdag i Augusti.
Sen hem, plocka ur bilen, värma maten och äta sen hämtade jag Emilja, Jonathan och mitt "extrabarn" Cajsa, så nu hoppar de i studsmattan och jag ska ta mig en eftermiddagskopp med kaffe nu.

Tjingeling

Inga kommentarer: