onsdag 14 april 2010

Härliga våren

Sitter just nu ute med laptopen och kaffet i högsta hugg, fast jag har gjort en jättefin boa över datorn, solen skymmer annars ;)

Väntar på att Jonathan ska börja komma hemåt slutade för en kvart sen men än syns han inte till, hoppas bara han kommer ihåg att han skulle gå och jag inte skulle hämta han!? Han får inte gå över vägen själv här så därför vill jag ha koll på na´.

Idag har jag dammsugit hela huset och småplockat, vill ju sitta ute och lata mig med gott samvete efteråt. Kört lite flyttkartonger till brorsan med och skickat lite mail om husvagnen annars är det lugnt, tänkte börja gräva vid huset där jag tänkte ha min lilla kryddträdgård, finns några hallonbuskar där så det blir nog bra att ha det till anslutningen där, den ligger precis vid groventrén så det ska bli så skönt bara gå och ta kryddor när man lagar mat, ligger inte långt, och så hämta lite hallon till frukosten, mmm...vilken lyx.

Nej drömmar tar inte slut, tyvärr så är pengarna det, så allt tar så tid att få färdigt men det är bra och gräva klart och sånt nu iaf.

Nu ska jag ta en kopp kaffe, Kram!

Inga kommentarer: