söndag 25 april 2010

Första dagen på nya jobbet

Var klar tidigt klar med alla morgonsysslor och sen ska jag inte börja förrens vid åtta idag (annars halvåtta) så jag har lite tid och sitta här.

I lördags var ju jag Hannele och Lena ute på Harrys i Motala, vi hade väldigt kul men det var alldeles för mycket folk, och så tyckte jag att de tog för mycket i inträde 160kr bara för att Rydell och Quick skulle spela en timme. Annars var det väldigt roligt att få dansa och sjunga.

Igår var en alldeles underbar dag, härligt väder fick också, förmiddagen så satt vi ihop mitt lilla "växthus" och städa lite i gården, sen så åkte vi till Uffes föräldrars sommarstuga en snabbis, vart bara lite ledsen för en sak, tänker bara, har man inget snällt att säga behöver man inte säga nåt alls.
Sen så åkte vi till Svås och tog bort alla stenar från gräsmattan till grusplanen. Ja väldigt mycket hann vi med, och ute vart vi hela dagen så vi var rätt så trötta på kvällen.

Nu ska vi iväg, hoppas det går bra på jobbet. Kram

Inga kommentarer: