lördag 1 maj 2010

Glömsk

Hehe kom på igår att jag hade en pionplanta i min bil, hade den ute i Svås men "vaktmästaren" kör över den med gräsklipparn jämt, så jag tänkte rädda den och plantera här istället. Men jag glömde plantera den i söndags när jag hämtade den, men Uffe tittade igårkväll i bilen och sa att det börjat komma upp några nya skott så det är prio ett att gräva ner den NU.

Sen var det en massa annat vi skulle hinna denna helg men jag har nog glömt bort det mesta hehe...fattar inte att man kan vara så glömsk som jag är just nu, blir lite mörkrädd ifall det är nåt allvarligt, nejvars det är jobbet med en massa nya intryck och sen min förkylning, glömde handla allergimedicin igår ifall det är det jag har, mår inte alls bra, tog i björken igår och titta på bladet igår för de har slagit ut, ögonen började klia jättemycket sen.

Nej nu dags och gräva ner pionen, så jag inte glömmer det igen.

Inga kommentarer: