torsdag 29 april 2010

Torsdag

Shit så trött jag var idag då, ögonlocken går bara igen, jobbade över idag så jag slipper ligga efter med en massa comp.
Sen så när vi kom hem så blev det att laga mat, och när jag vart klar med disken så kom Hasse med nya familjen och hämtade Jonas. Så vi satt och fika en liten stund, när de åkte så passa deras hund och kissa ner köksgolvet, hehe och de "märkte" inget eller!?! Jaja fick i alla fall köksgolvet skurat.
Sen försöka få ungarna i säng skapligt, och jag sitter nu här helt utslagen, känner av värk i händerna idag, svullna var det med, det går nog över när jag börjar bli van med det här. Ont i ischiasen får jag med av allt sittande, så jag står mycket istället vid skrivbordet, tur att man kan hissa upp och ner den.
Idag fyller syrran med! Kom ihåg det imorsen men sen glömde jag gratta henne förrens nu ikväll, så är det när man inte har något liv längre, sova, äta, jobba, äta, sova osv, osv.
Så imorgon har jag inte mycket planerat, är det uppehåll så blir det nog Skänninge och motorcyklarna. Lördag kväll är det ju planerat med lite mat hos syrran, undrar vad gott man blir bjuden då?
Nu ska vi sova, godnatt!

Inga kommentarer: