tisdag 23 mars 2010

Tråkdag

Idag känns det som om luften har gått ur mig, orkar knappt nåt, ja det ända är väl att jag putsade köksfönstren o tagit hand om lite tvätt och dammsugning, men jag hade massa annat jag ville göra men orken vill inte infinna sig riktigt! Sen när jag skulle iväg o hämta Emilja så stannade bilen på gårdsplan, den gör det ibland när det är regnigt o fuktigt ute, nåt med bränslegivaren som ligger under bilen, inte tänker jag lägga mig under bilen på leran, men ringde syster om de kunde ta Emilja samtidigt när de hämtade Cajsa o det gick ju bra.

Sen så är jag på lite dålig humör, har ju börjat med en speciell diet, är ju så hungrig o matnojig så det är inte klokt. Bråkade med Uffe med i telefonen... Fy på mig!
Måste prova med dieten, för sist jag vart på viktväktarna så funkade det inte att gå ner i vikt, trots att jag följde det till punkt o pricka, kanske dags och göra ny blodprov, en gång har det visat lågt ämnesomsättning, undrar om det är så igen.

Ikväll måste jag skaffa barnvakt, ska till skyttet med Jonathan, han vill att jag ska prova att skjuta med, vi får se...

Inga kommentarer: