söndag 21 mars 2010

Söndag

Hittade några bilder i min mobil från i somras eller rättare sagt ifrån midsommar´n.
Det regnade o var en del mygg men mysigt hade vi i Stefans sommarstuga, de hade en liten fågel i en blomkruka ovanför spegeln därute.

Fridfullt är det där, barnen fiskade o vi grilla o bara mös.







Nu är det inte så långt kvar.
Går det i den här takten så är nog snön borta nästa vecka, så lite regn är väl inte så i ondo ändå.
Uffe sticker till Öland ikväll o blir borta hela nästa vecka, eventuellt nästa helg med :( men de måste få i ordning nåt tak där på nån ladugård.
Nu ska jag handla o sen till Svås för att röja lite i förrådet, Uffe ska kuckla lite med min bil under tiden innan han sticker iväg.
Härligt med helg men lika härligt med vardag och rutiner, blir annars inte av att jag tar mina långpromenader i helgen.
Har haft Cajsa här hela helgen med, kul när flickorna kommer så bra överens.
Nu innan dagens aktiviteter skulle jag hjälpa dem o skriva brev för att de ville fråga chans på några killar i klassen hihi... men de säger inte vem!
Ha det gött, puss!


Inga kommentarer: