torsdag 25 mars 2010

Torsdag

Försöker att inte skriva så långt inlägg nu, har fått fnatt nu på att skriva. Var på skyttet med Jonathan, sköt inget själv, ville se hur Jonathan sköt, intressant.
Sen skulle vi till Netto och handla, skulle titta om de hade kvar några scrapbooking grejer, köpte en liten pack med rosaktiga papper, hittade lite annat med ;) Då ringde Uffe o han var nästan i Mjölby då skulle jag passa på att hämta han, så slapp jag åka till Skänninge dit han skulle annars med Bosse.
Han sa att han var vid Hogstad Aluminium jag förväxlade det med Hogstad Svets, ja innan jag visste vart det första stället var så körde jag en bra stund så Uffe väntade en bra stund ute i kylan, hans batteri dog med så han kunde inte ringa...

Uffe la barnen och nu spelar han spel med Jonathan. Han lovade ta dom på morgonen med, kanske jag kan åka till stan och kolla om jag hittar vanliga promenadskor, mina träningsskor är ju sönderfrätta sen jag jobbade på Kommunen. Vill inte heller gå med vinterkängorna hela våren.

Är så förväntansfull, hoppas mina tomater som jag satt på frö förra veckan börjar och växa, de har kommit upp i köksfönstret men hoppas de orkar hela vägen fram till höst och ge en massa skörd mmmm...
Foton kanske kommer imorgon, få se hur tiden räcker till, ska ju på bio med familjen med...

Tjingeling

Inga kommentarer: