tisdag 23 mars 2010

Måste bli mer fokuserat

Usch känner mig föryld idag, kan ju vara därför jag kände mig så trött igår, eller så är det björkriset som jag tog in till påsk eller så är det dieten, inte vet jag varför jag känner mig som jag gör.
Åt faktiskt min normala frukost nu, har mått illa o haft yrsel så jag tar paus idag från dieten, ska ju till svärföräldrar på middag ikväll så då måste man ju äta, fast jag har gått ner 1kg på två dar, få se om jag fortsätter eller byter till annat, för denna soppdiet var inte min grej, åt hur mycket soppa som helst men blev aldrig mätt, tre dagars dieten gick jag inte på överhuvudtagen, får ju knappt äta nåt på det, får väl spara pengar till GBP, nä det är för dyrt, kan aldrig spara till det, vi får se, men jag mår inte bra fysiskt eller psykiskt av min övervikt, nåt måste jag hitta på börjar bli desperat och ofokuserat, greppar bara efter halmstrån, går på det ena efter det andra, har hamnat i en ond circel och tänker inte på annat heller.

Nej ska försöka tänka på annat idag. Hejsvejs

Inga kommentarer: