onsdag 17 februari 2010

Imorgon bär det iväg då.

Imorgon så åker vi till finland, så jag kommer inte att vara nåt här. På morgonen när jag hade kört barnen så skjutsade jag min bror till Mjölby, passade på att handla mat och min medicin som jag fick utskriven för min rygg, köpte nya leggings med, som jag hade tänkt att ha till begravningen. Senare idag så har jag städat hela huset och hängt upp tavlor, fick ju sista väggen i vardagsrummet färdig tapetserat igår, duktiga mig =). Sen så gjorde jag vildsvin stek, när Uffe kom hem från jobbet så åt vi och tänkte att vi skulle åka till simhallen i Mjölby, men det var stängt för lek endast motions sim och det var för sent att åka till Linköping så vi tog och hyrde G-force och köpte lite snacks, lite onsdagsmys med andra ord idag. Ska fortsätta titta på Efterlyst nu.
Tjingeling

Inga kommentarer: