fredag 5 februari 2010

Biljettbetällning

Började med att komma försent till coachen i morse, gick upp 20minuter tidigare men inte f*n hjälpte det, alltid är det nån som sätter sig i tvären och inte vill klä på sig eller nåt liknande, visst bara nån minut men ändå...

Sen så slog tröttheten mig idag med en klubba, så jag tvingade mig ut och skotta när jag hade hämtat de sista ungarna, för att få lite frisk luft, synd att jag var så trött, när det var så fint ute idag, hoppas det blir lika fint imorgon, för då tänkte vi åka neråt Åtvid och åka skridskor på sjön.
Kanske håller jag på och bli förkyld!?!

Nu har jag i alla fall beställt båtbiljetter, bil och hytt för fem personer (vuxna) 992kr det var inte så illa tycker jag. Imorgon ska jag beställa blommorna till begravningen, usch... inte så kul men det är ett måste går inte skjuta på´t längre.

Nu blir det fredagsmys!

Inga kommentarer: