söndag 7 februari 2010

Spårat nya spår idag...

Idag var jag och spåra nya spår så att jag kan åka skidor på gärdet här, men vad jobbigt det var, sjönk hela tiden, var ju en halv meter snö så fyra varv fick jag stampa till så att det blev någorlunda vettigt spår.

Peter, svägerskans karl har varit här idag och hjälpt Uffe och putsa väggarna till det blivande badrummet, så när det har gått ca 10 dar i torktid kan jag börja och stryka på lite primer, allt beroende just torktiden. Sen är det ju det däriga membranet, det får Uffe ta hand om, han kan ju det där. Efter det börjar det roliga med att få upp plattor och klinkers och kolla efter badrumsmöbler, ja vi måste spara lite först, för än så länge har inte jag fått nån ersättning från A-kassan så Uffe får stå för allt och alla räkningar nu. Men drömma och planera får man ju.

Idag bakade jag en Toscakaka, som vi tog efter att jag var på danskursen med flickorna, mmm... så var det med den dieten.
Igår hände inget särskilt, hade planerat och åka skridskor eller nåt sånt med barnen men vakna med migrän och den släppte inte förrens på kvällen, tycker att det förstör så mycket, har börjat få migrän oftare och oftare nuförtiden.

Inga kommentarer: