måndag 8 november 2010

Vårat lilla badrum

Hittade inga före eller under bilder i min dator när vi gjorde klart badrummet...
Här över ser ni sjöstenen som skulle vara i dusch-hörnet, men vi ställde våran gamla ångbastu duschkabin över så länge för barnen gillar att fylla upp baljan med vatten, för vi bestämde att vi inte skulle ha nån bubbelbadkar till slut.

 Så denna får hänga med ett tag till ;)                           
Hade lite större vita plattor på väggarna och sen svarta sticks som pelare, mosaiken runt fönstret har jag kaklat helt själv (duktiga jag)

Ska skaffa ett högskåp till handukarna sen så börjar det bli klart, förutom att maken måste dra silikonet också i hörnen, men är man fru till en plattsättare så får man väl vänta med sånt ;)
I hörnet bakom toan brukar min torkställning stå men ville inte visa det hehe... Lite får man plocka ibland om man ska fota, ville ju visa badrummet inte vårat rentvätt.

Nu börjar jag tina upp, har frusit hela dagen. Imorgon var jag ute och intervall-träna för första gången på flera år, skulle ha behövt idag men vill inte vara ute själv i skogen när det är mörkt.

Ha en bra fortsatt vecka...

2 kommentarer:

Itsmylife sa...

Fint det blev!

Johanna sa...

Tack! Är nöjd själv!