tisdag 30 november 2010

Ett blått julkort.

Dessa kort har jag gjort för länge sen, den första var jag med i en utmaning på FL.
Kom på 3:e plats eller näst sist med denna, vilket låter bättre? ;)  

Skulle lägga på lite glossy på vingarna men jag råkade visst ta lite crackelering på den istället, men tycker att det var ett lyckat misstag.

Denna monterade jag fel, vikningen ligger uppepå ;) Så blir det när man sitter och scrappar på kvällarna. Embossa lite vitt på granen, ser faktiskt mysigt ut nära.


Egendesignade julblomma, den översta delen har jag embossat med lite clear.

Nu så är det bara resten av julkorten kvar att göra, har inte ens vågat räkna hur många som fattas, kanske ska man ta och köpa färdiga kort i år? Vem vet!?!? Ska ifs baka och pyssla här hemma i helgen, lördag blir det en avstickare till Cajsas kalas.


Ha det bra alla där ute...


1 kommentar:

~~Sessan~~ sa...

Hejsan vilka fina jul kort du har fått till!!