onsdag 3 november 2010

Ont i huvve...

Fick besök av en gammal klasskompis igår som jag inte har sett på 15 år, men vi har
fått lite kontakt igen genom Facebook.
Var faktiskt väldigt kul att se hur man har förändrats under dessa år.
Hittade och hittar fortvarande lite penseér i några blomkrukor, denna bild tog jag ifs för ett par veckor sen när jag var ute i trädgården och röjde...

Idag har jag gått halva dagen på jobbet med huvudvärk som eskalerade i migrän innan jag kom hem, men med vila och medicin så känner jag mig lite bättre nu.

Känns som att tiden fram till jul nu kommer att bara rusa fram.

Den 21-22 november ska vi ju åka på kryssning med Bengan och co. med Birka Paradise...
24 fyller Emilja. Hon och Cajsa ska ha lite kalas den 27:e för klassen (Cajsa fyller ju år den 30´e).

Sen så ska vi ju gå på finalen av dansbandskampen i Norrköping den 11 december (slutar på jobbet den 10december). Sen så är det ju lucia och dagarna till jul kommer ju bara att flyga fram.

Men nu ska jag söka lite jobb, förhoppningsvis får man tag på nåt som är mitt jobb, inga korttids vik. eller jobb genom bemanningsföretaget som jag är på nu.

Hej svejs...









2 kommentarer:

Itsmylife sa...

Har ni vunnit på lotto eftersom ni ska hit och dit innan jul?! Jag önskar jag med kunde komma ut, men det får bli ett annat år! Hoppas allt är bra annars! Kram

Johanna sa...

Heh, kan ju tro det, men kryssningen är vi bjudna på med mat/hytt/resa av Bengt på Sofab. Dansbandskampen köpte jag lite som 40-års present till Uffe,hade ju ingen inkomst i början av hösten så jag fick ta det nu! Kram