torsdag 25 november 2010

Det går framåt...

I fredags så firade jag och Uffe 11-årsdag. En vacker bukett väntade på mig när jag kom hem.Tyckte bara att det var ju nyss vi firade 10-årsdag...hehe åren går.

Var hos frisören i förra veckan med, syns väl inte så bra men blev ordentligt uppklippt bak, kändes nästan som att jag hade inget hår kvar, men kör jag inte med plattången så ser jag ut som trollet själv ;)
 Blev inte många kort från julkryssningen som Sofab bjöd på, men här har vi Uffe mellan Åse och Susanne, vi spelade faktiskt 1X2 och Uffe vann, fick en ny resa, men den fick svärföräldrarna för att de hade sett till kottarna när vi var iväg.


Blev lite karaoke med, jag var inte tillräckligt full för att våga upp dit...


Från däck, såg att nån stod på balkongen, var bara detta hus på denna lilla ö.

Igår fick Emilja frukost och paket på sängen, hon fyllde hela 7 år min prinsessa. Hon var vaken när vi kom men låtsades sova ;)


Nu ska jag ta tag i tvätten, tvättmaskinen slutade funka förra veckan så det är X antal maskiner att tvätta ikapp, dessutom så vabbar jag idag med Marcus som är hängig och febrig idag, sen ska jag skotta om det nu är nån mening med det, för det snöar och blåser igen hela tiden.

Hej så länge...

Inga kommentarer: