torsdag 4 november 2010

Altrad ask...

Här en liten titt på vad jag gjort på sistone, inte har det blivit mycket skapat men alltid något, målat en liten burk (tog den mellersta) och måla den vit...
...sen dekorerade jag den lite liguid pearl runt kanten, lite glossy och crackeling på klockan sen spets, blommor och rub-ons, det prickiga är från ett julpappers-kit från förra året.
Får se om jag hinner och scrappa nåt i helgen, har ju så klart städningen som man inte hinner på veckan att ta hand om, men lite pyssel måste man ju hinna med, har ju en del julkort som jag vill göra...

Imorgon blir det en kort dag på jobbet, tänkte ta morsan och ungarna efter det och åka till lille Tomas grav.
Ska köpa en fin liggare och tända ljus.

Sen så ska jag ha Lissie, Cajsas hund hela helgen.

Nu blir det duschen...

Ciao

Inga kommentarer: