fredag 12 november 2010

En liten snabbis!

Har inte uppdaterat på några dagar igen och hinner/orkar inte nu heller, kanske en förkylning som är på väg att smyga på sig eller så, vad vet jag?

Var hos läkaren idag, besöket med provtagningen tog ju bara 40 minuter men med resväg så fick jag vara från jobbet i över 1 1/2 timme.

Men nu är halva tiden gjort utav arbetet, känns lite sisådär, jag är ju 34år och har aldrig haft en fast anställning!?! Känner att jag börjar må dåligt av att inte ha en fast och trygg anställning, jobba några månader, vara arbetslös några månader osv. osv...
En ljusning är ju att vi la om några lån förra veckan så fast jag är arbetslös så är lånet så pass bra att vi klarar oss ändå, blir ändå billigare att bo här än i en lägenhet!

Men det meningsfulla att komma ut och träffa folk är det som saknas i mitt liv när jag är arbetslös, så vill jag inte ha det, tittar emellanåt på några utbildningar men sen så tror jag inte det är nåt för mig, skulle aldrig klara av att sitta hela dagarna vid en skolbänk igen, har inte motivationen för det.

Nog deppat för idag, nu är det läxor och fredagsmys med familjen som gäller...

Inga kommentarer: