tisdag 5 oktober 2010

Tisdag

Har idag varit med syster yster i skogen för vi tänkte plocka svamp, tron ni vi hittade?
Nope, varför kan inte vi hitta för när alla andra gör det ;)
Ja,ja får ta det som en motionsrunda, för det fick vi göra under dom 3-4 timmarna vi var ute i skogen...
Började med GI igår, har funkat bra faktiskt, fast nu känner jag mig så sugen på bröd och en annan massa onyttigheter, det är bara att bita ihop, vill ju kunna gå ner en liten del av de 30kilos övervikt jag har. Har knappt kläder nu som jag kan använda, vill ju inte eller har råd att köpa nytt heller för den delen.
Om jag ändå kunde vara där jag var när jag gifte mig för tre år sen, inte jättesmal, men ändå så att kläderna passade bättre...
Ha en bra fortsatt dag idag, själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska jag slappa eller ta tvätten!?!

Inga kommentarer: