fredag 29 oktober 2010

Pepparkaks"gubbar"

Ett enkelt kort fick det bli idag, pepparkaksfigurerna av filt köpte jag från Jysk efter jul, var ju rea på dom då...
Vill inte göra alla kort för "tunga" kommer att kosta multum att skicka dom sen annars, så några får bli såna här enklare.
Marcus feber går upp och ner, hoppas det inte bli långdragit.

Nu sover de två minsta i alla fall, är ju vana att gå och lägga sig tidigare nu så de orkar inte så länge på helgen heller.
Imorgon ska Uffe till skogen och jaga och jag tänkte veckostäda med barnen, söndag får jag "fritt" vad ska jag hitta på då? Vill skaffa mig ett par svarta stövlar, tycker ju att det är så snyggt med tights och tunika, så det kan bli stan en sväng, har lite annat med jag skulle köpa, kanske hittar jag några julklappar, är ju klar med hälften, så skönt...slippa och stressa med alla andra i december sen, kan bara vara hemma och pyssla då istället.




Inga kommentarer: