torsdag 14 oktober 2010

Höstiga mobilbilder

Tagen på min "promenadrutt" med min mobilkamera, tycker att innan alla löven har blåsts ner så har träden så himla vackra färger.
Emilja, vid nya "linbanan" i gropen i skolan.
Undrar vad denna skalle är? Stötte på den häromveckan när jag skulle plocka svamp.
Är inte rådjur, var rätt så stort, kan det vara en hund, eller VARG?
Fick som sagt bråttom därifrån då.
Har känt mig lite tung i huvudet nu när jag börjat och jobba men det ger väl med sig när man börjar bli mer van. Men när man börjar vänja sig då är det dags och sluta.
Har ju börjat med GI eller det är mer som LCHF förra veckan. Ska väga mig imorgon, kan bli spännande är det minus eller står det still!?


1 kommentar:

Itsmylife sa...

Det står nog minus! Visst är väl hösten underbar med alla färger?!