torsdag 7 oktober 2010

Lite sommarbilder

Händer inte så mycket just nu, igår så gav jag huset ett välbehövligt städ. På kvällen var det föräldramöte för Jonathan, det fick Uffe gå på jag gick sist för Emilja, sen så ville inte jag missa Bonde söker fru;)
På kvällen gick jag och mamma en långpromenad, tur det för jag var så trött innan så jag tänkte att jag somnar innan Bonde... börjar, så jag vart lite piggare.
Lovade ju lite bilder från Göteborg i somras. Detta är från feskekyrkan, aptitlig eller?
Hos bästaste Tiina vars lägenhet vi fick låna...lite läsning i hennes supersköna soffa.
Så klart var ju Liseberg det vi åkte dit för, vi tog två dagar så man hann se och prova allt.
Syns kanske inte på bilden men dessa Dahlior var STORA
inte såna som jag är van vid.
Här blev det lite smaskande av godisen Uffe vann mmmm...
Det var lite somriga bilder så här i höstkanten...
Ha en bra torsdag, jag ska fortsätta med att inte göra nåt, känner mig lite hängig och trött, kan det vara en förkylning på väg IGEN?





Inga kommentarer: