måndag 25 oktober 2010

Först jul och sen Halloween...

Hittade ingen vanlig vit fotokarton så jag tog ett vitt papper från Panduro med små rundlar på och färgade in med lite distresser.
Sen stämplade jag med en julstämpel så mitt första julkort för i år är klart, några kvar.


Här ser ni "rundlarna".

Sen så var jag sugen på att göra ett Halloween kort, sprayat med glimmermist och kladdat på med röd distress för att få lite "stänk" på den ;)
Lite glitterlim på pumpan.
Ljuset är ju inte det bästa då det är mörkt när jag åker och idag var det nästan mörkt när jag kom.
Uffes syster kom hit innan mig och hade med sig lite hamburgare att steka, så jag behövde bara hjälpa med grönsakerna idag till maten ;)
Nehe, dax att läsa godnattsagor, har två fortvarande som vill ha saga om kvällarna, fast vi delar på oss, Uffe tar den ena och jag den andra.
Godnatt!










Inga kommentarer: