måndag 11 oktober 2010

Måndag

Var ju i Vingåker på kalas, min duktiga storasyster hade lagat mat och det bjöds på fika, hade redan bestämt innan att jag ska äta lite kolhydrater så det var ingen större ångest för det, har ju bestämt mig att inte äta några som helst kolhydrater på ett par veckor, men nu lider jag av förstoppning så jag har lite svårt att säga exakt hur mycket jag gått ner, men det är åt rätt håll det går åt...
Kom hem lagom tills Indiana Jones skulle börja, hade sagt till Jonathan att han får titta på det, för det var något vi tittade på när vi var yngre... Nu väntar vi tills nästa söndag.

Fick ju ett samtal från Proffice i fredags, fick en förfrågan om jag ville jobba på Skatteverket i 8 veckor, ska vara på folkbokföringen, undersöka vilka som bor var och eventuellt ringa folk.
Var ju tvungen att kolla med Kommunals först, för det finns ju särskilda regler för det, men det ska tydligen gå, har man två uppdrag efter varandra så måste det gå minst 3 månader mellan uppdrag 2 och 3. Och det är det ju...

Hade ju hellre velat ha en egen långtidsanställning, men man tager vad som bjuds, har inte råd att vara kräsen, dessutom har ju A-kassan strulat ett par månader så jag har inte haft någon inkomst just nu, så stackars Uffe får dra hela tunga lasset själv.

Planerar att åka till Ullared direkt efter att det tar slut, någon som hänger med i mitten av December?

Nu ska jag ta en kopp kaffe UTE, är ju fint väder dock lite kallt...

Inga kommentarer: