söndag 29 november 2009

Söndag 11 November

Sitter här och mår sååå illa nu. Troligen magsjuka, samma som Uffe hade i fredags... Ska se imorgon hur jag mår, om jag åker till jobbet eller ej, det återstår och se.
Den här helgen har bara rusat förbi, ingen rast ingen ro. Fredag blev det lite städat och hittade tre av mina adventsstakar, och så var jag och storhandlade, ensam, så gött...
Lördag putsade jag några fönster och bytte till julgardiner och sen mot eftermiddagen började jag laga mat till Millans kalas som skulle vara på kvällen, först var det tänkt med smörgåstårta och Uffe skulle ordna med det, men han var lite för sen ute. Så då fick jag börja tänka om på fredagen, blev pastagratäng och sallad, enkelt men det vart över så pass att fick två formar över så det åt vi till lunch idag med bror och tjejen. Var ju och jobbade imorse med, alltid bra med lite extrapengar till jul. Och vid fyra var Emiljas och Cajsas dansuppvisning, så duktiga flickorna har blivit från våras. Så den här helgen har stressats fram.
Tittade på dansbandskampen igår, vart så arg (igen)för jag tyckte inte att de bästa fick gå vidare så jag lovade att inte titta på det (igen), jaja vi får se om jag har ändrat mig till nästa vecka.

Ska se om jag orkar hjälpa Uffe o lägga barnen.

Kramisen

Inga kommentarer: