fredag 13 november 2009

Jag har blivit med en... Big Shot!

Åhh...vad jag vill scrappa men tiden finns inte riktigt där. Tycker det är så jobbigt att ta fram alla pysselgrejerna men sen får de inte vara framme för då behövs köksbordet till annat, att ta fram dem för en timme eller så är faktiskt lite jobbigt, men nu har jag fått hem min nya Big Shot idag som jag beställde och jag har inte ens testat den än.

Veckan har varit lite jobbig för Uffe har varit i Öland och jobbat igen, men min bästaste lillasyster har tagit barnen på morgonen för jag kan ju inte lämna dom innan klockan 6.00 och jag börjar ju då. Men efter jobbet har det varit väldigt körigt, hämta barnen, laga mat, diska städa, utvecklingssamtal osv. Så på kvällarna när jag fått dom i sängs så har jag stupat själv i sängen. Dessutom har jag haft ont i halsen men inget har brutit ut än. Men som sagt det som inte dödar en, härdar en.

På torsdag firar jag och Uffe 10 år. Vi tänkte hitta på nåt nästa helg, Uffe hade tänkt att vi åker på en kryssning nästa söndag-måndag (för hans arbetskumpan skulle bjuda på det) men jag har inga semesterdagar att ta ut och min arbetskamrat Lola har tagit ledigt på måndag och vi får inte ta ledigt samtidigt. Nä, nåt annat måste han hitta på, varför ska han göra det, tänker ni väl? Jo, för jag har beställt och betalt resan som vi ska göra till fjällen i början av januari.

Nu ska jag ta en ipren för huvudvärken börjar ta knäcken på mig igen.

Kram alla, ta hand om er.

Inga kommentarer: