söndag 15 november 2009

Söndag 15 november.

Nu börjar helgen gå mot sitt slut! Känner att jag inte har hunnit ens med hälften av det jag hade planerat "som vanligt".
Var och handlade igår, skulle ha varit barnfri, men fick ta med mig Marcus ändå, så jag fick inte med mig allt vad jag skulle, men lite julklappar blev det allt.

Hittade ett kort som är tagen för några veckor sen, när Uffe putsade väggarna inne i den blivande tvättsugan, men mer har det inte blivit av. Börjar bli lite otålig och vresig igen när inget sker. Måste nog skaffa en piska för att få fart på mannen.





Sen blev det lite bakning nu på kvällen, en äppelsmulpaj och sen några muffinsar med dumle fyllning i, kan säga att det vart en riktig sockershock. Och fastnade i tanden så jag fick tandvärk, så nu är det bara att spara pengar till det med, inget KUL...
Kram och trevlig kommande vecka på er.

Inga kommentarer: