tisdag 17 november 2009

Tisdag 17 November

Borde ha passat på och städat idag för jag hann bara jobba i tre timmar sen så fick jag hämta Jonathan från skolan för han mådde inte bra, inga spyor ÄN, men har är lite fräsig i baken.
Vart ville jag komma? Jo, jag tänkte ju passa på och städa och rensa men jag orkade inte, sov ca en timme och nu så har jag med börjat må jätte, jätte illa. Ska vara hemma med han imorgon med men på torsdag får vi se om jag kan åka och jobba.
Nu är det så mycket som far runt i huvudet, tänker på mormor som är dålig nu, hon har ju lungcancer och nu är hon febrig och dålig, läkarna misstänker att hon fått svininfluensan, så tror inte hon har långt kvar nu.
Sen så firar jag och Uffe 10 år. Men är jag lycklig med honom? Vet faktiskt inte! Känslorna går upp och ner hela tiden. Har börjat och tänka hur det skulle och vara ensam. Inte mycket annorlunda mot nu kan jag säga, vi gör ju inget ihop, går aldrig ut tillsammans, vi kan faktiskt inte umgås med varandra längre. Han vill alltid att nån annan är med om vi ska göra nåt. Känns som om han är bara pappa till våra barn, inget mer. Har föreslagit parterapi, men har inte fått nåt svar om vad han tycker om det. Tråkigt! Vet inte vad han tycker, han säger inget till mig.
Vi får väl se vad vi gör, men så här kan det inte fortsätta. Fick i alla fall ur mig lite nu över vad jag har tänkt på sistone.
Nåja, ska försöka hitta på nåt snabb-lagat till barnen, är totalt orkeslös idag.

1 kommentar:

my world sa...

Jag förstår att du har mycket som far runt. Som du har det med Uffe hade jag det med Petri. Han ville jämt ha nån annan med och om det inte fanns någon så drack han. Kom alltid hem sent och Var inte med Alex. Nu är det ju bättre, men inte bra! Han vill gärna försöka styra och ha kontroll över mig nu igen! Hoppas att ni löser det för er egen skull. Inte för barnen för de tar det som det kommer! Tänker på er! Många kramar Kicki