tisdag 24 november 2009

Grattis Emilja 6 år och min mormor Ilona 84 år idag.

Jaha, då har min lilla flicka hunnit och bli hela 6 år idag, ska snart äta glass och maränger, vi ska ha kalas för släkten i helgen, då måste det bli tårta.
Min mormor fyller också idag, 84år, trodde faktiskt inte att hon skulle få se denna födelsedagskalas med tanke på att läkarna gav henne bara nån vecka kvar och leva för nån månad sen.
Sen så kom vi hem igår kväll från kryssningen jag och Uffe, hade väldigt roligt, har tyvärr inte så många bilder, de få jag har, finns fortvarande i kameran, har inte haft riktigt tid idag och föra över, var ju och jobba idag, så nu är man lite mör och trött.
Trevligt sällskap åkte vi med, några kompisar till Uffe, eller arbetskamrater från Sofab, dessutom var ju min bästaste arbetskamrat Lola på samma båt, det var lite komiskt att det vart en sammanträffande där att vi åkte samtidigt, fast vi får egentligen inte ta ledigt samtidigt men cheferna tyckte det var så romantiskt att Uffe hade ordnat det där i smyg för att överraska mig.
Wahlströms spelade på båten, så dansa fick man också en del.
Men har kommit underfund att man inte är nån ungdom längre...

Inga kommentarer: