fredag 20 november 2009

Rosor och svininfluensa


Detta kom Uffe hem igår med. 10stycken röda rosor! Dessutom så hade han ordnat i smyg så att vi kan åka på kryssningen på söndag! Så nu känns det faktiskt mycket lättare i hjärtat, kanske kan vi bara rå om varandra och prata med varandra. Ser faktiskt framemot det.

Fast lite nervös är jag och lämna barnen nu, har känt mig lite rosslig igen de senaste dagarna, och idag fick jag veta att tjejen som egentligen skulle ha jobbat med mig var ju sjuk, konstaterat i SVINIFLUENSAN, då började jag tänka bakåt, aha,... i fredags så lånade jag hennes nycklar för att kunna komma in personalrummet för att värma min mat sen satt jag brevid henne... Ja, man börjar ju bli lite nervös i.o.m att vi inte har vaccinerat oss än, och nu undrar man om det är försent nu!?! Mest nervös är jag ju för Marcus för han har ju haft sin förkylningsastma... Fasiken att jag inte har stått på mig och vaccinerat barnen. Vi får se...

Så här trött kan man vara på en fredagskväll när man ska titta på TV!


Inga kommentarer: