fredag 8 april 2011

Nedstämd...

Idag gjorde jag min sista dag på Skatteverket, tråkigt. Kommer att sakna arbetskamraterna och att ha nåt vettigt att göra, att känna sig behövd och uppskattad.

Börjar läsa Matte B om en vecks ifs. Får hoppas att jag kommer in på Redovisningsekonom kursen till hösten, då blir det att studera i två år. Men vi får hålla tummar och tår att det går vägen.
Annars får vi hoppas att jag får en fast anställning snart då.

Imorgon blir det utedag, de har ju lovat fint väder, om man skulle köpa lite vårblommor att ha vid entrén och sen lite grillning till kvällen.

Söndag blir det kalas för Linneá och Uffe sticker iväg till Gotland för att jobba ett tag.
Men jag har en del möten och AF nästa vecka så sysslolös hinner jag inte vara, och nästa lördag blir det Ullared. Sen så börjar jag ju på Komvux, lagom till påsklovet...hmm...?

Nehej, kanske umgås lite med gubben innan en somnar på soffan hehe...

Inga kommentarer: