onsdag 30 mars 2011

Ullared here we come

Slutar som sagt jobbet den 8:e April, tyvärr. Så jag får säga bye bye Skatteverket och folkbokföringen och alla dessa lägenhetsnummer som man drömmer mardrömmar om, nästan.
Får se om jag kommer in i nån utbildning som jag skulle söka, måste bara skicka in ansökan, som jag skrivit klart.

Men nån ljuspunkt har jag framemot att se, blir en bussresa till Ullared med mamma helgen efter att jag slutar jobba. Måste ha lite shorts och kjolar till barnen, hoppas en hittar nåt till sig själv med. Skönt att slippa köra själv, men lite tveksam är jag att åka en helg, men det är ju innan löning och barnbidrag så hoppas, hoppas att det inte är så många så en får köa i timtals.

Ikväll blir det solariet efter jobbet som vanligt på onsdagar, har inte märkt så stor skillnad på mina finnar, jag undviker ju ost och choklad, så det kan inte vara det, antingen är det all stress jag har eller så är det kaffedrickandet, får hoppas att det är stressen, för kaffe gillar jag alldeles för mycket för att sluta med det.

tjingeling...

Inga kommentarer: