söndag 6 mars 2011

Bloggtorka...och söndagsångest

Jaja, jag har fortvarande bloggtorka. Känner mig så trött om kvällarna så bloggen är prio sist just nu, familjen går först så klart, livet känns lite stressigt på alla plan just nu, tankarna på framtiden ligger och mal i huvudet hela tiden, tänker bara att nu vill jag hitta ett fast jobb, vill inte vara en hoppjerka som jag är nu, jobba ett par månader vara hemma ett par månader etc. etc. är nu halvvägs med denna jobb med så om sisådär en månad står man till arbetsmarknadens förfogande igen, tankarna går mycket till om man ändå ska studera, värt och prova i alla fall...

Snaaart är våren här i alla fall, börjar och tro det i alla fall nu, men det har varit bakslag tidigare så det är ju inte säkert än.
Igår var vi i Kisa och åkte lite skidor, tog lite foton med min nya systemkamera, måste ju öva lite, måste bara komma ihåg och skaffa en minneskortsläsare, tror det är bättre än USB-kabeln, har jag fått för mig det i alla fall.

Nästa vecka borde jag få tid till att klippa håret och börja med solarie, är så blek och fullt av finnar, inget hjälper, när det är så här illa som det är nu så är "solen" det enda förutom penicillin som hjälper, men jag vill inte äta mediciner, försöker undvika det så länge som möjligt.

Dags att gå och lägga sig, fast jag vill se klart filmen om de siamesiska tvillingarna.

Inga kommentarer: