tisdag 8 mars 2011

LO om de finaste...

Detta gjorde jag nån gång efter jul, hittade den på datorn nu, har ju inte scrappat på länge, just nu känns det som om jag inte har nån lust med det längre, fast jag gör inte av med mina grejer än, lusten kan ju komma tillbaka, har ju gjort förut...
Hade bara två röda rosor kvar, hade det ju på min brudbukett med...

Så fina alla var då, flickorna var ju som två små dockor.

Vi har inte varit "lediga" på flera helger, det har varit kalas tre helger i rad, i lördags var vi i Kisa och åkte skidor, så denna helg ska vi bara försöka vara hemma och bara vara (om vi nu kan det) har lite barnkläder att sortera och skänka till Myrorna och lite småplock överallt som jag inte hinner med under veckorna, dessutom skicka ansökan till en utbildning som börjar på höst, om jag inte kan hitta nåt jobb innan dess.

Jaha, nu är det dags att göra sig iordning till natten då.

Inga kommentarer: