måndag 6 september 2010

Stolt

Jag kanske är igång igen! För känner ett sug att scrappa nu igen o känner att inspirationen har börjat hitta sig tillbaka, fast tycker det blir väldigt enkla LO´s men vad gör det!?!
Fick några härliga rosor från min syster som hon hade köpt i finland.
Fick ett paket från Creative Club som tack för att jag svarade på deras frågor, så har använt en del av de pappren som jag fick därifrån.
Idag ska jag försöka igen med att lägga om kosten o börja motionera mera, den här veckan ska jag ta lite av en Kick start, köpte Allevos Potatis och Purjolökssoppa, får byta ut ett par måltider om dan med den, fast till frukost måste jag ha min yoghurt annars gör magen uppror.
Nu blir det promenad i den härlifg fina höstvädret.
Tjenixen

1 kommentar:

Sofi sa...

Kul att du är på gång igen.

Vad gör väl det, att det är enklar LO eller kort? För egen del är det mestadels det enklare som gäller då jag gillar när det är snyggt och stilrent.