onsdag 29 september 2010

Äpplen

Var ute i skogen igår och tänkte plocka lite svamp, men tyckte mig höra och se en
massa konstigt så jag vart rent ut sagt rädd, så jag åkte hem istället och plocka lite
äpplen.
Tog fram min gamla saftmaja...hällde i lite socker och lät äpplena bli mjuka sen...
...så tog jag fram assistenten men, tillbehören är ju från en gammal maskin som jag köpte från en auktion för länge sen (därför har jag dubbla degskålar), men det fattades nån packning så jag tog fram vaggan istället och gjorde lite äppelmos.
Blev en liten kaka med, men den fick jag aldrig smaka utav, familjen åt upp den medans jag var i affären och handla, men äsch det gör ju inget, ska ju börja med GI på måndag (igen), har kört med lite pulver halva dagarna i snart 4 veckor men har endast gått ner -1,5kg. Men jag har minskat från BMI 35 till 34.
Hej svejs...




Inga kommentarer: