onsdag 29 september 2010

Marcus 5 år idag.

Idag fyller/fyllde min lille son hela fem år, så klart fick han frukost och paket på sängen.
Som vanligt så kommer han till oss nästan varje natt, men det är ju hur mysigt som helst, rätt som det är så är de tonåringar och då vill de knappt veta av mamma och pappa mer.
I och med att man inte får bjuda på glass på dagis, så bjöd Marcus på lite frukt istället.
En bra dag idag, fint väder med (precis som det var för fem år sen)

Tror jag börjar få lite träningsvärk, körde lite Zumba Fitness idag, hoppas kunna förbränna några kalorier.

Kanske åka till Mörby imorgon och plocka lite äpplen, för här hemma blir det knappt några. Sen har jag planer att plocka mina gröna tomater och göra en tomat och löksallad, om jag nu hittar recepten.

Ta hand om Er...



Inga kommentarer: