torsdag 7 januari 2010

Nyår 2009/2010

Lite nyårsbilder. Utanför vårat oisolerade och oputsade hus (vilket skulle ha skett innan jul men den som känner min make rätt vet att han är en tidsoptimist)
Terése och Amanda och Uffe skålade in det nya året med lite cider. I bakgrunden står Pontus och Tomas.
Barnen ville också skåla med cider så klart.

Lite Lips blev det med.

Sen till slut vill jag bjuda en härlig bild jag tog ute vid bon, se så härligt mönster det blir när spindelväven är frusen.
Har inte gett så många nyårslöften de senaste åren men kanske att jag ska försöka gå ner i vikt igen, (vilket inte är det svåraste) men att hålla det sen, ja det är lite svårare, vill försöka gå ner minst 10 kg till sommaren, vet att det inte är omöjligt men just nu känns det svårt att komma igång, kanske när barnen börjar skolan och dagis nästa vecka så blir det nog lite lättare när man får rutiner. Nu sover jag till nio varje dag och är så seg med att komma igång med nåt.
Jaja, mer positiva tankar, får väl bli mitt löfte med, tror ingen är road och läsa om bara negativa saker hela tiden heller!?!
Eller?
Ha det bra alla Kram!






Inga kommentarer: