fredag 22 januari 2010

Ett 95-års kort

I tisdags när jag väntade på att det tråkiga samtalet skulle komma så kunde jag inte riktigt ta och göra nåt nyttigt hemma, men tänkte att scrappa är ju bra terapi så jag gjorde ett kort som jag tänkte ge till Uffes morfar som fyller 95-år om ett par veckor, fick äntligen användning för den trefärgade stämpeldynan (silver, guld och brons) som jag handlade på nåt rea för länge sen.

Nåt liknande upplägg fanns i jul.nr av Magnolia Inc.
Men mitt är inget julkort.
Sprayade lite glimmer mist på tårtpappret och fjärilen.
Gillade själv färgerna, funkar ju till gammal som ung, kvinna eller man.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig, börjar få migrän (har haft avbrott i över en månad nu) hoppas jag inte får lika ofta nu som jag har haft i höstas.
Ta hand om Er där ute.




Inga kommentarer: