onsdag 18 maj 2011

Här är jag!

Långt mellan inläggen.
Dagarna bara rusar på, fastän jag är hemma hela tiden. Efter några tråkiga och kalla dagar har solen börjat och titta fram igen, så dagen till ära har jag klippt gräset hemma, tagit åkgräsklipparen till de stora ytorna och handjagaren till de mindre svåråtkomliga, såg att det fanns en massa stora stenar i grannens potatisåker, så jag har varit där med min skottkärra och "snott" några ;) Har lite planer med dom...

Är hundvakt i några dagar nu, då min lillasyster och systerdottern har åkt iväg till Turkiet med syrrans karl och hans dotter, det är de värda, inte alls avis ;). Lagom igår kväll började hunden löpa, kul, NOT... blodfläckar över hela köksgolvet, väntar på min mamma, hon skulle komma med ett löpskydd till henne.
Jaja, så är det och ha hund, och detta med kvällspromenaden är ett måste, det går ju inte bara hoppa över om man inte har lust.

Bilder är det ont om, då jag sitter i sonens dator, här finns inga bilder och bjuda på hehe...

Nehej, ha det bra, det tänker jag försöka med så gott det bara går.

Inga kommentarer: