onsdag 4 maj 2011

Ett par kort till scrappat

Dessa gjorde jag direkt när jag fick hem mina nya stansar till Big Shoten, är egentligen albumbladstansar men tycker de passar lika bra till att ha som kort, är lagom stora. Det första kortet är jag inte riktigt nöjd med.

Det andra var enklare men tycker mer om denna.
Känner mig totalt ringrostig när jag scrappar, har ju inte scrappa så mycket, tänker inte köpa nytt i alla fall, har så mycket gamla saker som måste användas, kanske jag fortsätter eller kanske lägger jag av, har inte bestämt mig än.
Nu håller jag på med ett kort till en man som fyller 50 år och vi är bjudna dit till helgen, skönt att komma hemifrån lite igen, sen på söndag skulle vi ta en tripp till mina gamla hemtrakter i Björsäters skogarna.
Ville besöka Garden Girl samtidigt ;)

Nehej, nu ska jag äta lite lunch innan jag hämtar dottern, vi skulle handla lite innan vi hämtar grabbarna.

Ha det bra!

Inga kommentarer: