onsdag 29 december 2010

Rubrik

Juldagen bjöd jag på lite julmat, mina systar med barn och mamma kom förbi, var ju inget jag hade planerat, men hade ju ordnat med mina finska lådor och egengjorda sillen, ville ju inte slänga dem.
Tyvärr så kunde jag inte använda Hannahs systemkamera...
Vi tjejer och lill-Marcus i köket.

Killarna och Emilja i vardagsrummet. Fasiken vad jag vill ha nån riktig matbord med fina stolar här, har en trädgårdsbord och en massa omaka stolar, vissa med målarfärg på sig.
Annandagen var vi hos Kicki i Finspång, så där kunde vi lämna paketen till Alex och Julia som tomten glömde hos oss.

Sen så har vi varit i Linköping och handla skåpsstommar till tvättstugan, så nu är det riktig kaos här hemma, förhoppningsvis blir vi någorlunda klara innan nyår. Sen är vi klara med det mesta inomhus, några lister här och där men inga större projekt, pust, vad skönt.

Sen så är min och Uffes nyårslöften, (jag brukar inte ge det) att vi ska gå ner varsin 10% av våran vikt inom 2011, det är mer en resonlig mål än att jag säger 30kg som jag vill gå ner.

Nu ska jag fortsätta att inte göra nån nytta, hej svejs...

2 kommentarer:

Itsmylife sa...

30 kilo låter mycket på dig! Så stor är du ju inte... Hoppas ni lyckas!

*Johanna sa...

Nja kanske mer 25kg, då är jag där jag var när jag träffade Uffe, men hoppas gå ner dom där 10% innan sommaren. Men vet inte riktigt hur än, träna och promenader ska jag börja med nu när barnen börjar skola/dagis, minska på sötsakerna också.GI och LCHF var ingen större hit för mig, kanske VV men det är ju så förbaskat dyrt nu när man är arbetslös...