tisdag 7 juli 2009

Lite tjejig kort

Ok jag visar detta fast jag inte har skickat den till mottagaren än, så Kicki du får inte visa detta för Julia än, kanske skickar jag detta med storebror upp för jag hade lite kläder att ge bort till henne om hon vill ha dem.
Hittade spillet av pappret jag hade till Emilja och Cajsa. Sen så blev det en magnolia stämpel och lite minirosor och notpapper, bokstäverna och "vattendropparna" är lite 3D-lack på sen har jag tagit en krona brads till lilla prinsessan, passade ju jättebra på henne.

Lite bling och minirosor så klart sen en liten hjärthänge med nyckel där det står made with love.Lite vattendroppar och sen några blad från några gamla sidenblommor jag haft i gömmorna.
Har ju fått några awarder men återkommer med dem lite senare, hoppas jag har tid i helgen, är hemma förresten med sjuka barn igen, nu är det Jonathan som har feber förra veckan hade Emilja det och i helgen hade Marcus så nu förhoppningsvis är det slut med det.
Ha det bra!!!

4 kommentarer:

Cyllan sa...

Vilket söt kort med många fina detaljer. Skulle gissa att den lilla sessan som ska få det här blir riktigt glaaad
Kraam C

my world sa...

Jag ska inte visa det för henne hihi... Jättefint! Och JA min lilla klädfia tar gärna mot kläder. Hon byter mer än gärna ett antal gånger om dagen! Fick du ditt kort från Alex eller? Kram

ZozzosLiv sa...

Jätte fint kort...Gillar detljerna jätte mkt!!Kram

Tygbiten sa...

Så sött! Ett riktigt tjejkort!
Kram