onsdag 8 juli 2009

Haklappskort

Ville testa en annorlunda vikning, tror det var Rosario som gjorde en sån här på scrapträffen i Linköping i våras.


Lite närbilder så klart, skulle ha lite 3-D lack på löven men jag råkade kleta ut det lite.
Först gjorde jag faktiskt denna kort, men sen kom jag ihåg den där haklappskortet och då var jag ju bara tvungen och göra en sån.

Här har jag 3-D lack på datumet och månaden av födseln, min kusin skulle få denna för hon fick en liten son den 8/6 fast den blev lite sne pappret över.

Sen ville jag testa och göra en matchande liten sko.
Så jag har trots allt gjort lite igen fast jag inte har egentligen tid. Fast nu kommer det nog dröja lite innan jag uppdaterar igen, ska jobba imorgon, för nu hoppas vi att barnen inte blir sjuka mer, sen jobb på fredag, lördag blir det att packa och handla allt som behövs till resan och på söndag så åker vi till finland, vi ska åka från Grisslehamn till Eckerö sen ska vi bila genom Åland och åka små färjor till finland. Sen är vi borta en vecka, sen när vi kommer hem åker vi nog rätt så snart till Öland och är där kanske en vecka, sen sista veckan på semestern på torsdagen där skulle vi lämna över våran husvagn till några kompisar som vill låna den. Så hektiskt blir det under våran semester, för jag känner att vi måste åka iväg för hemma blir det ingen semester och känner jag Uffe rätt så kan han inte hålla sig ifrån jobbet när han är hemma så här skulle det ändå inte bli något gjort.
Så tills nästa gång, ha det bra.















4 kommentarer:

Tygbiten sa...

Wow så fina saker du gjort och så pilligt!
Kram

my world sa...

Så jättegulliga saker! Hoppas ni får det bra på semestern! Hälsa över till Finland från mig, Julia och Alex... Hälsa Uffe och barnen med!

Cyllan sa...

Åå vilket sött haklappskort (kul idé att göra kort som en haklapp)
Åå vilken sööt sko det bidde med (e det inte pilligt att göra såna??)
och kortet var meee snyggt - blir ett härligt minne till din kusin.
Ha en skööön semester i Finland
Kraaam C

Loreleii sa...

Så mycket vackert! Och den skon var ju gudomlig. Om du någonsin skulle få för dig att göra en tutorial så skrik till för det vill jag lära mig!!