onsdag 2 juni 2010

Gala och en sjukling här hemma

Vill bara visa ett av körsbärsträden som stod i full blom förr-förra veckan, bilden gör den inte rättvisa, men så vackert det var.
Sen kom jag på Marcus med att "mecka" med Uffes motorcykel. Visst är han fin med Jonathans cykelhjälm?!

Under tiden så meckade Uffe med gräsklipparen.
Har inga dagsfärska bilder. Idag var vi ju på Haiti galan som skolan anordna. Jag skojade på FB att jag kommer säkert hem med nått som jag själv har skänkt, ja nästan, det var Emilja som köpte en tavla som hon tyckte var fin, hon ville ha den i sitt rum hmmmm...vad säger man då?
Jag tyckte jag fyndade lite, köpte två Iittala ljuslyktor för 10 kr st, sen så köpte jag ett litet Höganäs krus att kanske ha senap i till jul för en femma.
Sen så var jag ju på bakluckeloppis i lördags, hittade en massa fyndigheter där med, mest nöjd vart jag väl för Didriksons jacka till Marcus, som ny för 75kr. Ja jag kan ju inte gå in i loppisar utan att hitta nåt roligt.
Nej nu måste jag se till Marcus lite, han feberyrar här nu, Uffe fick ha honom hemma idag, halva dagen tog min bror honom så Uffe fick jobba andra delen av dagen, får se om Uffe kan VABBA imorgon eller om jag måste ta den.
Tjingeling


Inga kommentarer: